The Elder Scrolls V: Skyrim News #30

11.11.2011 23:15

    Tento článek jsem měl připravený již dlouho, ale až nyní jsem se konečně dostal k jeho publikaci. Přichází sice s dvoutýdenním zpožděním, ale přeci. Během několika dalších dní budou doplněny i další články a informace o Skyrimu.

 

    Je to tady, konečně jsme se dočkaly! The Elder Scrolls V: Skyrim je tu! Zatím se pomalu pouštím do hraní, ale už nyní mohu říci, že tato hra je vyjímečná, stejně jako její předchůdce. Pro vás nyní alespoň přináším screenshot z českého menu.

 

    Poměrně velkým překvapením je hrdware, který jsem pomalu odepisoval a v souvislosti s minimálními požadavky jsem se pomalu smiřoval s tím, že Skyrim si zahraji na nejnižší možné nastavení. Jak se nakonec ukázalo, Skyrim je přes zveřejněné požadavky málo náročný a tak se mi jej podařilo rozchodit na vyšší střední nastavení. Více informací i s obrázky zveřejním později.

Pozor!

V novém a snad i lepším nás nyní najdete na webu https://kupsikrecka.cz. K tomuto kroku došlo z důvodu převodu webu k jinému poskytovateli hostingu a tato stránka již bohužel nebude aktualizována. 

Autor webu - Vít Valečka

Anketa

Líbí se vám nový vzhled, nebo jste byly spokojenější se starým?

Celkový počet hlasů: 1334