Podzim a zima na Kupsikrecka.cz 2012

18.10.2012 18:05

 

    Když jsem v létě psal článek o změnách, které bohužel nepřijdou, ještě jsem nevěděl, jaké obtíže mě ještě v následujících měsících čekají. Jak jste si možná všimli, během měsíce září nepřibyl téměř žádný článek. Dnes bych tědy rád řekl něco o tom, proč to tak bylo a co by se mělo v nejbližších týdnech změnit.

 

    Jak jsem již v některých článcích zmiňoval, celé stránky jsem tvořil doma přes veřejnou internetovou síť MAN-UB, kterou poskytuje město Uherský Brod. Bohužel, tato síť má velmi omezenou rychlost (necelých 30 kB/s) a možnosti (blokace P2P sítí, některých webů...). Z tohoto důvodu jsem se s tímto systémem již před prázdninami rozloučil a začal se připojovat na free-hotspot v nedaleké kavárně. Jak to tak ale většinou bývá, kavárna změnila majitele a spolupráce šla před 2 měsíci k šípku.

    Od té doby jsem vystřídal několik wifi sítí v okolý, bohužel kvalita nebyla valná (nízká rychlost, malá stabilita...) a tak byla editace webu téměř znemožněna.

    Před několika dny se ale konečně vše obrátilo k lepšímu. Konečně jsem si domů pořídil standartní připojení k internetu, které mi umožní častější a rozsáhlejší aktualizace webu.

    Omlouvám se tedy za poslední měsíc a půl neaktualizování webu, nebylo to zkrátka v mých možnostech. O to víc se to ale pokusím vynahradit v době nejbližší.

 

Co vás tedy čeká během podzimu a zimy 2012?

    V prvé řadě se konečně dostaneme k pokračování slibovaného cyklu minirecenzí aplikací pro Android, které se změní na plnohodnotné recenze. Dále se budu věnovat dění okolo The Elder Scrolls V: Skyrim a DLC k této hře (čeština pro Dawnguard, 3. DLC s názvem Dragonborn atd.) a nakonec přibyde ještě jeden pravidelný týdenní článek. Půjde o souhrn těch nejdůležitějších událostí za posledních 7 dní s mím vlastním komentářem.

    Co se týká dalších oblastí činosti, pokračuje vývoj aplikací Track Time Counter a Marks Counter, z toho Marks Counter by se mohl dočkat významného přepracování - o tom ale až později.

 

    Děkuji všem návštěvníkům webu za dosavadní přízeň a doufám, že ji zachováte i nadále. Pokud chcete být informováni o nejnovějších článcích a jiných novinkách, navštivte naši facebookovou stránku!

 

 

Pozor!

V novém a snad i lepším nás nyní najdete na webu https://kupsikrecka.cz. K tomuto kroku došlo z důvodu převodu webu k jinému poskytovateli hostingu a tato stránka již bohužel nebude aktualizována. 

Autor webu - Vít Valečka

Anketa

Líbí se vám nový vzhled, nebo jste byly spokojenější se starým?

Celkový počet hlasů: 1334