Games.cz

14.07.2010 00:19

Po dlouhé době se hlásím s několika novinkami.

V poslední době došlo k vytvoření dvou trailerů k pluginu Škola magie. Jeden byl vytvořen k aktuální verzi 0.6 a druhý v betaverzi k připravované verzi 0.8.

 

Trailer k verzi 0.6 najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=Q6PtcnOVHnw

BetaTrailer k připravované verzi 0.8 najdete zde: https://www.youtube.com/watch?v=lRKen0Kt2AY

 

Nyní několik novinek z autorského tábora. Jak si asi každý z vás všiml, máme tu letní prázdniny. Kdo pozorně pročítal novinky o pluginech na stránkách Kupsikrecka.Game.cz, tak zjistil, že do 30. června jsem byl žákem 1. ZŠ Mariánské náměstí Uherský Brod, kterou jsem v rámci pluginu modeloval. Bohužel od nového školního roku jsem žákem Uherkobrodského Gymnásia (které se možná dočká také svého modelu pro některou z her série The Elder Scrolls a to Oblivion nebo TES5). Důležité je, že se už do školy téměř nedostanu. Plugin tedy společně s Markem dokončíme do konce srpna. Po tomto datu bude probíhat pouze dolaďování chyb a možná také tvorba questové linie. Nebudu ale prozatím příliš předbíhat.

 

Na závěr přeji všem čtenářům pěkné prožití prázdnin.

 

Za autorský tým Won.

Co nového na stránkách?

12.11.2013 12:11
       Je to již dlouho, co jsem na web naposledy přispíval. Za poslední dobu se mnoho věcí změnilo a ještě změní. Z tohoto důvodu mi dovolte Vás seznámit s plánovanými změnami, které web čekají. Budoucnost webu – dějství třetí právě začíná!      ...
18.10.2012 18:05
      Když jsem v létě psal článek o změnách, které bohužel nepřijdou, ještě jsem nevěděl, jaké obtíže mě ještě v následujících měsících čekají. Jak jste si možná všimli, během měsíce září nepřibyl téměř žádný článek. Dnes bych tědy rád řekl něco o tom, proč to tak bylo a co...
05.08.2012 13:56
      Jak jste si možná někteří všimly, v sobotu 4.8.2012 mezi 22. a 23. hodinou probíhalo testování některých změn, které by web mohly potkat. Jak jsem již ale psal na facebookové stránce webu, je toho více, co by se mělo dostat ven. Vezněme tedy vše popořádku.   Co...
13.12.2011 21:42
    Po několika týdnech je konečně vše hotovo a web se může opět rozběhnout. Běžný uživatel asi mnoho změn nepostřehne, protože jejich většina se udála vevnitř a vyžádala si například kompletní přepracování souborové části sekce Elder Scrolls. Nebudu zde ale zdržovat podrobnostmi a...
15.11.2011 23:13
      Dobrý večer všem čtenářům webu.     Jak jste si možná všimli, je v poslední době na webu zvýšený provoz. Údaje o návštěvnosti zveřejním až na konci měsíce, došlo ale k vcelku nepříjemné věci v souvislosti s poskytovatelem webového hostingu. V...
14.06.2011 19:47
    Už je to několik měsíců, co jsem zde zmínil něco z historie či plánované budoucnosti stránek. Protože ale škola není k zahození a výuka informatiky dvojnásob, konečně jsem se rozhoupal a udělal trochu větší testovací stránku, než tomu bylo dříve.     Co vás tedy...
13.03.2011 21:15
    Jak jste si jistě všichni všimli, web prošel rozsáhlou aktualizací. Většinu drobností budu ještě dolaďovat, ale základ je již hotový. Vytvořil jsem speciální oddělení pro hry TES4: Oblivion a TES5: Skyrim. Oddělení pro galerii. V nejbližší době bude následovat ještě oddělení pro...
18.02.2011 09:21
    Ano, je to tak. Jsem velmi rád, že jsem se tohoto dne dočkal. Je sice pravda, že původní stránky byly založeny dne 2.2.2009, ale přes velké množství práce jsem se ke zpracování článku dostal až teď.     Někdo by se ale rád zeptal: "Jak to tehdy vlastně začalo?"...
10.02.2011 21:17
    Přesun a sjednocení všech stránek jsem již dokončil. Všechny stránky (Kupsikrecka.Games.cz, Kupsikrecka.Page.cz & Kupsikrecka.cz byly sjednoceny na adrese Kupsikrecka.webnode.cz. Během dalších dnů budu nový vzhled a uspořádání mírně upravovat. Doufám že se nová verze...
20.11.2010 14:40
 Jak jste si již jistě všichni všimli, internetové stránky dostaly nové logo. Doufám, že se bude líbit více než staré.
1 | 2 >>

Pozor!

V novém a snad i lepším nás nyní najdete na webu https://kupsikrecka.cz. K tomuto kroku došlo z důvodu převodu webu k jinému poskytovateli hostingu a tato stránka již bohužel nebude aktualizována. 

Autor webu - Vít Valečka

Anketa

Líbí se vám nový vzhled, nebo jste byly spokojenější se starým?

Celkový počet hlasů: 1334