Dva roky Kupsikrecka.cz

18.02.2011 09:21

    Ano, je to tak. Jsem velmi rád, že jsem se tohoto dne dočkal. Je sice pravda, že původní stránky byly založeny dne 2.2.2009, ale přes velké množství práce jsem se ke zpracování článku dostal až teď.

    Někdo by se ale rád zeptal: "Jak to tehdy vlastně začalo?" Pro tento případ jsem si pro Vás připravil malé okénko do historie stránek.

 

Únor 2009 - Úplný začátek všeho

    Všechno začalo dne 2. února 2009 v 7:30. Tehdy jsem si založil původní stránky Kupsikrecka.cz v (tehdy nové) službě Weby Google. Bylo to něco úplně nového. Web jsem ze začátku využíval hlavně k prezentaci mého pluginu Škola Magie, který tehdy začínal.

    Byl jsem tehdy velmi nadšený, že mám webové stránky a návštěvnost, která bylo dozajista nulová, jsem neřešil.

 

První logo stránek.

 

Rok 2009 - Inovace & pochopení

    Během roku 2009 jsem se pomalinku učil základy toho, jak vytvářet úspešný web. Na googlu jsem tedy, ve snaze o co největší záběr rozeběhl stránky Kupsikrecka.cz, Kupsikrecka.Games.cz (původní Kupsikrecka.cz), Kupsikrecka.Astro.cz (dříve Astro.uhb) a později Kupsikrecka.Geocaching.cz.

Kupsikrecka.cz

    Tato stránka existuje prakticky dodnes a v téměř nezměněné verzi. Slouží dnes jako záloha za tento web. Šlo o takový rozcestník ke všem dalším stránkám. Můžete si jej prohlédnout ZDE.

Kupsikrecka.Games.cz

    Stránky o hrách, které se opět zachovali do dnešních dnů a slouží dnes také jako záloha těchto stránek. Můžete si je prohlédnout ZDE.

Kupsikrecka.Astro.cz (dříve Astronomie.uhb)

    Věnovali se astronomii. Bohužel se do dnešních dnů nedochovali. Přidávám alespoň loga.

Kupsikrecka.Geocaching.cz

    Stránky se věnovali Geocachingu. Bohužel se opět nedochovali do dnešních dní, ale jejich život byl poněkud pestřejší, než Kupsikrecka.Astro.cz. Byly několik měsíců v plném provozu, ale projevil se nedostatek témat ke zpracování.

    Ano, v tomto období vznikalo a také zanikalo mnoho stránek jen proto, že mě napadlo, že by to bylo dobré téma a pak zanikli, protože nebylo o čem psát.

    Ještě bych doplnil jednu informaci, která bude možná důležitá do budoucna. V půlce roku 2009 jsem zprovoznil své stránky na serveru Sweb.cz, který tehdy sloužil pro odkazování kvůli krátké adrese. Dnes tento web slouží k testování mích HTML výtvorů. Toto byl také první moment, kdy jsem začal uvažovat nad tím, jak mě lidé najdou.

    Na konci roku 2009 také došlo k jedné, velmi důležité věci. Založil jsem tento web. Tehdy fungoval jen jako rozcestník k tehdejším webům, takže to nebylo nic extra, ale bylo alespoň něco.

 

Rok 2010 - Inovace, inovace, inovace ... ... a nápady!

    Rok 2010 byl opravdu plný inovací a nápadů. V tomto roce již vznikla jen jedna nová stránka, a to stránka Plugin Škola Magie. Ta se věnuje mému pluginu pro hru The Elder Scrolls IV: Oblivion s názvem Škola Magie.

 

     Další věcí, která vznikla bylo fórum.

    Na konci tohoto roku jsem také vytvořil nová loga pro všechny stránky. Tato loga všichni dobře znáte, protože je stránky používají dodnes.

 

Rok 2011 - Jaká je přítomnost a jaká bude budoucnost?

    Na začátku tohoto roku jsem všechny stránky, z důvodu jednoduchosti, sjednotil. Zatím dolaďuji styl vzhledu a bude to nejspíše chvíli trvat.

    Hned v lednu tohoto roku se také velmi zvýšila návštěvnost.

    Ohledně budoucnosti stránek můžu říct zatím jen toto. Uvažuji nad koupí vlastní domény, bohužel zatím nemám čas na tvorbu HTML či PHP pro stránky ani peníze na doménu.

 

Na závěr. Doufám, že se Vám stránky líbí a že se zde také za rok sejdeme, abysme mohli oslavit tři roky tohoto webu :o) .

Děkuji Vám za současnou přízeň a doufám, že vytrváte i v budoucnu.

Autor webu - Vít Valečka

Pozor!

V novém a snad i lepším nás nyní najdete na webu https://kupsikrecka.cz. K tomuto kroku došlo z důvodu převodu webu k jinému poskytovateli hostingu a tato stránka již bohužel nebude aktualizována. 

Autor webu - Vít Valečka

Anketa

Líbí se vám nový vzhled, nebo jste byly spokojenější se starým?

Celkový počet hlasů: 1334