Budoucnost webu, dějství třetí

12.11.2013 12:11
 
     Je to již dlouho, co jsem na web naposledy přispíval. Za poslední dobu se mnoho věcí změnilo a ještě změní. Z tohoto důvodu mi dovolte Vás seznámit s plánovanými změnami, které web čekají. Budoucnost webu – dějství třetí právě začíná!
 
     Jak jste si možná všimli, již od konce srpna visí na hlavní stránce webu poměrně zajímavý obrázek a právě on, dle mého názoru vystihuje všechny chystané změny nejlépe.
 
 
     Dovolte mi nejprve trochu přiblížit situaci několika posledních měsíců. Jak si možná pamatujete, v srpnu probíhaly poměrně velké úpravy vzhledu webu, kdy jsem stránky převáděl z dřívějšího tmavého schématu na současné světlé. Celá operace zabrala opravdu mnoho času, celkově několik dní.
     A právě v této době jsem začal přehodnocovat své současné úsilí. Vše se v důsledku projevilo i na webu, který jsem chtěl dále směřovat čím dál, tím víc jako blog. Změny se ale děly i v pozadí. Bohužel mi v poslední době současné podmínky na Webnode příliš nevyhovovali. Pro zajímavost, například roční provoz webu na Webnode stojí (při užití balíčku Mini) 588 Kč ročně s tím, že pro web mám vyhrazený prostor 300 MB a limit přenesených dat je 3 GB/měsíc. Vše je ovšem dost svázané řadou pravidel a omezení a tak nemám nad webem stoprocentní kontrolu. Začal jsem tedy hledat, zda někde u sousedů není tráva zelenější a nakonec jsem také našel. 
     S velkým potěšením Vám tedy oznamuji, že od konce srpna jsem vlastníkem domény Kupsikrecka.cz a mám aktivní webhosting u konkurenční společnosti Wedos! Web se v současné době připravuje, spuštění je plánováno na 1. ledna 2014, nicméně je možné, že k tomu dojde i výrazně dřív.
     Co se webhostingu u konkurence týče, po Webnode si web značně polepší. K dispozici mám neomezený prostor pro obsah webu a neomezený přenos dat. Za redakční systém jsem po dlouhém zvažování zvolil Wordpress. Cenově jde také o obrat k lepšímu. Webhosting ročně stojí 363 Kč, pokud přičtete cenu domény 151 Kč, jsme na částce 514 Kč, což na výrazně lepší podmínky oproti Webnode není vůbec špatné.
 
 
     Na co se tedy těšit? V okamžik spuštění by na novém webu měly být již všechny články z Webnode. Přivítá vás nový design – jednu z možných variant jste ostatně mohli vidět již na onom „záhadném obrázku“, který najdete výše. Změn bude opravdu hodně a doufám, že nový web se bude líbit minimálně tak, jako ten na Webnode.
     Již nyní se můžete podívat na adresu https://kupsikrecka.cz. Najdete zde zatím pouze odpočítávání do spuštění webu, více informací přinesu opět formou zprávy.
 
     Děkuji všem čtenářům tohoto webu za dosavadní přízeň a doufám, že ji zachováte i v budoucnu!
 

Pozor!

V novém a snad i lepším nás nyní najdete na webu https://kupsikrecka.cz. K tomuto kroku došlo z důvodu převodu webu k jinému poskytovateli hostingu a tato stránka již bohužel nebude aktualizována. 

Autor webu - Vít Valečka

Anketa

Líbí se vám nový vzhled, nebo jste byly spokojenější se starým?

Celkový počet hlasů: 1334